lördag, december 22, 2007

Bli intresserad av sådant du inte bryr dig om

Min förre arbetsgivare (Norrtelje tidning) har äntligen börjat lägga upp krönikor från sportredaktionen. Jag är generellt sett ingen älskare av sportkrönikor, men Norrtelje Tidnings sportredaktion har fått mig att sluta hoppa över den delen av tidningen. Så bra är krönikorna!

Efter lite påtryckningar kom också en av Poves senare krönikor, den om lottningen till VM-kvalet i fotboll upp. Ett kort citat:
"Sviter är till för att spräckas, bollar är gjorda för att skjutas i mål, Fredrik Ljungberg är till för att bli skadad. Eller, som det gamla ordspråket lyder: femte gången gillt! Nu får vi chansen att spela bort Portugal. Hämnder är till för att utkrävas."
Läs resten här: Jag skriker inte drömlottning, men nästan!

Nu kan man bara hoppas att hemsidan utrustas med fler än ett RSS-flöden (som fungerar!), så att man kan se varje gång en ny sportkrönika har lagts upp. Jag har lite för många hemsidor att läsa, för att besöka just Norrtelje Tidning på nätet varje dag.

Inga kommentarer: