lördag, juli 05, 2008

Hanazacka tittar närmare på sociala medier

Jag upptäckte en lite udda grej i min statistik häromdagen - en besökare som kom direkt från en hemsida tillhörande "Hanazacka". Hmm, låter inte det bekant? Jo, det var den barnklädsbutiken i Uppsala som jag trashade för att de sålde t-shirtar med Che Guevara-tryck på, till småbarn.

De har en speciell media-sida där de samlar tidningsklipp och liknande, men även blogg-länkar. Och även om jag är väldigt kritisk, så har de länkat även till mig. Det är lite modigt.

Dessutom verkar de ha tagit till sig kritiken eftersom det motiv jag kritiserar, en massmördare, är borta från sortimentet. (Alternativt, så säljer de inte den tröjan i webbshoppen)

Men jag antar att de har anpassat sitt sortiment och utbrister - Snyggt jobbat!

Inga kommentarer: