måndag, februari 02, 2009

Min presentation hos Roslagsbro Centeravdelning

Ikväll var jag inbjuden att hålla en en presentation på Roslagsbro Centeravdelnings årsmöte. Det var intressant och kul, eftersom jag känner att jag har börjat bli lite rostig när det gäller personlig integritet. Jag fick övning ikväll! De flesta närvarande var mycket aktiva med både mothugg och medhåll.

Se bilden jag publicerade under kvällen med hjälp av mobiltelefonen.

Presentationen jag höll är infogad här nedan:



Länklistan från sista sidan lägger jag direkt här också för tillgänglighetens skull:
Annat:
Mer om övervakning:

Trevlig läsning!

Tillägg:
Svaret på frågan - "Kan en person påverka ett parti med 100.00 medlemmar?" är självklart: inte ensam, men tillsammans med andra!

Lägger också in länken till Farmor Guns inlägg i Norrtelje Tidning.

1 kommentar:

Gun Svensson sa...

Kul se att du vill bidra med ökad kunskap om all integritetskränkande lagstiftning som vi sköljs över av rädsla för internet. Har bloggat om bl a ditt besök på NT-bloggen länk här
http://www.norrteljetidning.se/lasare/bloggar/3/comment/id/5765