torsdag, juni 03, 2010

Jobbigt



Ibland är det jobbigt. Till exempel när man är både republikan och nyfiken, samtidigt.

Nyfikenheten vann denna gång. :-)

Tillägg: När jag ändå är inne på bröllopsparet så kan jag ju visa min uppskattning för den fyndiga och smarta present som  Viktoria och Daniel fick av Piratpartiet. En genomtänkt gåva till Sveriges just nu mest övervakade och bevakade par.


Rick Falkvinge: Kryptolösning till Victoria och Daniel

Anna Troberg: I dag gav Piratpartiet Daniel och Victoria ett eget, alldeles privat rum

Expressen: Tredje lysningen för Victoria och Daniel

Tantrablogg: Kunglig gåva från Piratpartiet

Eller som Syrrans granne säger:
"Bland det finaste man kan ge en människa är en möjlighet till privat och förtrolig kommunikation med sina nära och kära."

En sista kul detalj relaterat till Piratpolitik är ju att The Pirate Bay, som nyligen blev erbjudna bandbredd av Piratpartiet, ska nu dra igång en deting-sajt - Pirate Date!

Hittad via Market: Pirate Bay satsar på dejting

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah! DU vill smaka en blåbär-hallonmazarin, men gillar inte prins- och prinsesstemat?

Nu snackar vi I-landsproblem på hög nivå...

Markus "LAKE" Berglund sa...

Gillar och gillar... Jag vill inte uppmuntra till att företagen vräker ut produkter till stöd för vårt kungahus. Jag är ju faktiskt republikan.

Men du har kanske rätt i att det är lite av ett i-landsproblem. :-D

Tack för senast förresten!