söndag, januari 02, 2011

Låt 2011 bli ett år med mer livsglädje!

Caroline, från hemsidan.
Precis före jul hörde jag en radiokrönika av artisten Caroline af Ugglas på P1 Morgon:

Caroline af Ugglas - P1 Morgon: Tankar för dagen 21 december

Caroline är härligt sångbejakande, sexbejakande och livsbejakande i krönika, lyssna på den!

Nästan lika bejakande är Lars Vegas Trio i sin låt - Sjung, Sjung, Sjung, men den skillnaden att Lars Vegas sjunger sitt budskap i denna video:

"Låt oss hellre sjunga fult än att inte sjunga alls."


Låt 2011 bli ett år fyllt av livsbejakande glädje. Börja redan idag och börja med dig själv. Sjung någonting!

Själv sjöng jag stora delar av nyårsafton på våra vänners Singstar. Lika roligt som vanligt!

2 kommentarer:

berinder sa...

Jag blir alltid så förvånad när folk vet vilka LVT är... trots att dom har spelat i globen och massa annat... För mig kommer dom alltid vara det där skumma bandet musiklärarns pojk är med i... ;)

Tack för att man fick nått roligt att lyssna på när man gick igenom blogg-backloggen så här mitt i natten.

Markus "LAKE" Berglund sa...

Tack själv för att du läser mina små blogginlägg, trots att du hade över 1000 andra att gå igenom. :-)