lördag, juni 15, 2013

Punk & Love - Legendarisk punk-spelning på Debaser 28 juni!

På kvällen den 28 juni är det Punk & Love på Debaser i Stockholm och jag kan redan nu säga att det kommer bli en legendarisk kväll!

Det är Charta 77 som är huvudnamn och de är där som en del av sitt 30-årsfirande. Men dessutom kommer följande svenska punk-veteraner också att spela:
  • Mimikry
  • Johan Johansson
  • Köttgrottorna
  • Coca Carola!
Ta chansen att se denna grymma samling punkband live - en sådan möjlighet kommer inte ofta...
Som en snygg gest har de också lovat gratis inträde till alla de som hade köpt biljett till Peace & Love, vi övriga får betala en hundring.

Se inbjudan till Punk & Love (Debasers hemsida)

Bild från Debasers FB-sida

Lite smakprover


Här kommer lite smakprov från banden som ska spela. Det var svårt att välja då många av banden har gjort enormt mycket bra låtar under sina respektive karriärer.

Mimikry - Ni får aldrig in mig där



Johan Johansson - Världens bästa dåliga exempel

 

Köttgrottorna - Älska mig (detta var ett lätt val!)



Coca Carola - I bilen utan tak



Charta 77 - En del mornar

Vi ses på Debaser den 28 juni!

2 kommentarer:

Ola sa...

Det var magiskt. Helt djävla fantastiskt.

Markus "LAKE" Berglund sa...

Ja Ola, det var härligt.

Många år sedan jag var på en punk-konsert. Jag är glad att detta är en jag gått på!